Μαρτίου 27, 2014

Εκ κολπώματα οριστικό τέλος στην σπαστική κολίτιδα και καθαρισμός του εντέρου

 Εκ κολπώματα οριστικό τέλος στην σπαστική κολίτιδα και καθαρισμός του εντέρου 


Ένα παστέλι με μέλι 75 γρ. κάθε μέρα.

    Για να κάνουμε καθαρισμό του παχέος εντέρου μας ,πρώτα θα πρέπει να το προστατεύσουμε από την κολίτιδα και για να επιτύχουμε αυτό χρησιμοποιούμε για μια τουλάχιστον εβδομάδα το χαμομήλι με την σόδα .  Τρώμε μετά την πρώτη βδομάδα ένα παστέλι των 70 γρ σουσαμένιο με μέλι κάθε μέρα . Από την πρώτη εβδομάδα θα παρατηρήσουμε οι κενώσεις μας να σκουραίνουν συνεχώς όπως η Πίσα και μετά θα αρχίσουν να επανέρχονται σε φυσιολογικό χρώμα ,τότε θα έχομε κάνει πλήρη καθαρισμό του εντέρου μας .

<<<<< και απαλλάσσουμε το στομάχι μας από τα προβλήματα ταυτόχρονα. >>>>>>

τρόπος παρασκευής σόδα με χαμομήλι .Τοποθετούμε σε μια μεγάλη κούπα μια κουταλιά του γλυκού σόδα φαγητού και βράζουμε και ένα χαμομήλι για 3 λεπτά και το ρίχνομαι στην σόδα

3 κούπες την μέρα καλύτερα μετά φαγητού


Για περιεχόμενα απο κ. τηλ, στο τελος της σελίδας κάτω απο .Στο πλαι ετικετες ολςσ.

5 σχόλια:

  1. Όσοι από εσάς υποφέρετε από σπαστική κολίτιδα ,βλέποντας την φωτογραφία με το παστέλι το θεωρείται αδιανόητο να το φάτε γιατι αν το φάτε υποφέρετε από φρικτούς πόνους
    .Σας πληροφορώ ότι δεν είναι έτσι .
    Με το ρόφημα μου χαμομήλι με σόδα στα γιατροσόφια μου μπορείτε να προσθέσετε και μέλι μέσα 3 φορές την ημέρα μετά το φαγητο για μια βδομάδα η κολίτιδα είναι μια κακή ανάμνηση από το παρελθόν σας .
    Μπορείτε να το απολαύσετε και να σας κάνει φυσικο καθαρισμό στο έντερο σας και να απολαμβάνετε όλα τα φαγητα χωρίς πλέον τον φόβο του ευερέθιστου εντέρου σας. Μπέτε και δέστε πως θα το κάνετε και αφού απαλλαγειτε κοινοποιείτε να βοηθήσετε τους δικού σας ανθρώπους δεν κοστίζει .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάσχετε απο σπαστική κολίτιδα ευερέθιστο έντερο στομάχι ε κολπώματα αυτό σας λεν μη το φάτε πότε ,Διαβάστε πως θα βάλτε τέλος 100%100 σε όλα αυτά σε μια βδομάδα και με το παστέλι θα καθαρίσετε το έντερο σας και απολαμβάνετε όλα τα πράσινα και κοκκινιστά φαγητά μετά απο μια βδομάδα με το ρόφημα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα γιατροσόφια δεν αντικαθιστούν την ιατρική και τα φάρμακα , ειναι τα περισσότερα από βιώματα μιας ζωής . Τα αποτελέσματα αυτά, μας τα προσφέρει η απλή μαγειρική σόδα Όλες οι ετικέτες στο πλάι δεξιά, τηλ 6931901212 μετά ώρα 18 έως 21 η βαιμπερ η μεσεντζερ μόνο τηλ Κοινοποιείτε ελεύθερα την σελίδα .
    ΘΑ σας παρακαλούσα να διαβάζετε απο την αρχή και το τίτλο και να διαβάζετε προσεκτικά τι γράφω .Όλα αυτά τα γιατροσόφια μου ειναι βγαλμένα απο τα βάσανα της ζωής μου .Με ένα ρόφημα δικό μου πέτυχα να κάνω καλά ,απο φωνητικές χορδές - γαστρίτιδα οισοφαγίτιδα παλινδρόμηση ελικοβακτεριδιο σπαστική κολίτιδα και ευερέθιστο έντερο και αν έχει διαρροια σταματάει για πάντα με μισό φλιτζάνι του καφέ με όποιο ξίδι έχουμε Το ίδιο μαζί με μισό φλιτζανιού ξίδι σταματάει σε μια ώρα ιογενής γαστερντερίτιδα η σαλμονέλα Και τα περισσότερα που μπορει να εχουμε από αυτά μια και έξω
    .ΔΕΝ ΥΠΟΧΡΕΏΝΩ ΚΑΝΈΝΑΝ ΑΠΌ ΕΣΑΣ ΝΑ ΤΟ ΚΆΝΕΙ ΑΥΤΌ Σ ΠΟΥ ΥΠΟΦΈΡΕΙ ΕΠΙΛΈΓΕΙ Μόνος ΤΟΥ .ΔΩΡΕΆΝ ΓΝΏΣΗ προσφέρω ούτε ειμαι έμπορας ουτε κάνω τον γιατρό μόνο εδώ στο ιντερ νετ
    Gastritis, ulcers, colitis, oesophagitis: 1 st. matricaria chamomilla with baking soda . Boil a teaspoon matricaria chamomilla in 300 ml water for 3 minutes and pour it slowly into a glass where you have put a teaspoon of baking soda. Drink it warm 2 times daily.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ♦️♦️♦️ΔΙΑΒΑΣΤΕΤΟ προσεκτικά.♦️♦️♦️
    Δεν είμαι τρελός εγώ που σας έχω βάλει το παστέλι φωτογραφία εδώ. Όλοι μας λεν ότι απαγορεύετε να το φάει κάποιος
    ♦️συμφωνώ και εγώ.♦️
    Εγώ σας λέω ότι με το χαμομήλι με την σόδα κάνοντας όπως το γράφω
    🎁Σας απαλασω από σπαστική κολίτιδα ας το διαβάσει και ας το δοκιμάσει
    🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁
    Και μετά να κάνει αυτά που κάνει στην ομάδα μου γιατροσόφια και την σελίδα μου.
    ♥️♥️♥️♥️♥️♥️
    Ευχαριστώ από καρδιάς για την εμπιστοσύνη σας. Ζητώ την στήριξη σας με σχόλια.
    ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
    🎁🎁🎁
    θεραπετστε πρωτα σε 5 με 7 μερες και δωστε στον καθε ανθρωπο να φαει τα παντα ειναι τοσο απλο και μετα αν δεν ειναι ετστι οπως σας τα λεω να κατεβασω εγω την σελιδα μου,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ♦️♦️♦️ΔΙΑΒΑΣΤΕΤΟ προσεκτικά.♦️♦️♦️
    Δεν είμαι τρελός εγώ που σας έχω βάλει το παστέλι φωτογραφία εδώ. Όλοι μας λεν ότι απαγορεύετε να το φάει κάποιος
    ♦️συμφωνώ και εγώ.♦️
    Εγώ σας λέω ότι με το χαμομήλι με την σόδα κάνοντας όπως το γράφω
    🎁Σας απαλασω από σπαστική κολίτιδα ας το διαβάσει και ας το δοκιμάσει
    🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁
    Και μετά να κάνει αυτά που κάνει στην ομάδα μου γιατροσόφια και την σελίδα μου.
    ♥️♥️♥️♥️♥️♥️
    Ευχαριστώ από καρδιάς για την εμπιστοσύνη σας. Ζητώ την στήριξη σας με σχόλια.
    ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
    🎁🎁🎁
    θεραπεύστε πρώτα σε 5 με 7 ήμερες και δώστε στον κάθε άνθρωπο να φάγει τα πάντα ειναι τόσο απλο και μετά αν δεν ειναι ετσι όπως σας τα λέγω να κατεβάσω εγω την σελίδα μου,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Αν ειναι ετσι όπως τα γράφω εδω ζημιά κανετε σε αυτά που γραφείτε και κάτω απο τον τίτλο σας διαγράφετε τα γιατροσοφια με το όνομα μου ειναι σαν να τους λέτε δέεστε τι γραφεί αυτός εδώ .Εγώ δεν βγάζω χρήματα ειναι ΔΩΡΕΑΝ εσεις χαίνετε πελάτες ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Απορίες με τα γιατροσόφια μου στο 693 190 1212 τηλέφωνο

γιατροσόφια Μπαρτζώκας

νέο γιατροσόφι

ετικετες