Σας αρέσει η σελίδα μου

Τετάρτη, 25 Μαρτίου 2015

Χαμοληλι με σοδα υπερανω ολων

            Χαμοληλι με σοδα υπερανω ολων 

Φιλες μου και φιλοι χρονια πολλα για την μεγαλη μας γιορτη . Γνωριζω οτι σας κουραζω με αυτα που κοινοποιω ,ισως γιατι γνωριζω οσω κανεις αλλος την δυναμη στα γιατροσοφια μου . Δοκιμαστε αυτο και δεστε απο ποσα προβληματα μας απαλλασει ,δεν το κανω να κερδισω να βοηθησω το κανω . εχουμε ξεπερασει 97  000 επισκεψεις στο μλογκ γιατροσοφια
Μπαρτζωκας και πανω απο 6 000 μελη στην ομαδα γιατροσοφια σας ευχαριστω ολους ελπιζω να εχω βοηθησει αρκετους γνωριζοντας τα αποτελεσματα . Αν θελετε κοινοποιηστε να βοηθησετε τους δικου σας ανθρωπους εγω τα αποτελεσματα τοσα χρονια τα ξερω . Χαρα μου να βοηθουντε ατομα καθημερινα που υποφερουν χρονια .Οι ομαδες που αναφεροντε στην υγεια τα βοτανα με διαγραφουν γιατι δεν διδω περιθορια κερδος καθοτι ολα ειναι δωρο στον πασχοντα ανθρωπο ........Για όσες και όσους από εσάς υποφέρετε από σοβαρά προβλήματα υγείας και έχετε εμετούς - πόνους -πρηξίματα - διάρροια έχω να σας προτείνω 3 κούπες του τσαγιού την ημέρα το χαμομήλι με την μαγειρική σόδα να ξεχάσετε όλα αυτά τα προβλήματα στην υγείας για μια πολύ καλή ποιότητα στην ζωήν σας και περαστικά σας

Τρόπος παρασκευής : Σε μια μεγάλη κούπα του τσαγιού τοποθετούμε ένα κουταλάκι του γλυκού σόδα , βράζουμε ένα χαμομήλι για 3 λεπτά ένα κουταλάκι της σούπας και το σουρώνουμε σιγά σιγά μέσα στην σόδα ,το πίνουμε χλιαρό [αν δεν μπορούμε την γεύση του προσθέτουμε μέλι ]

Δημοσίευση σχολίου

Μύτη βουλωμένη ξέρη με πληγές εσωτερικα

Προσθήκη λεζάντας Ηλιοβασίλεμα Καβούρι Αττικής         Μύτη βουλωμένη ξέρη με πληγές εσωτερικα .       Αν έχουμε πρόβλημα εσωτερικά...