Σας αρέσει η σελίδα μου

Δευτέρα, 24 Ιουλίου 2017

Νευροφυτικά στα πόδια του διαβητικού τέλος σε 10 λεπτά .

Νευροφυτικά στα πόδια του διαβητικού τέλος σε 10 λεπτά .

       ΝΕΥΡΟΦΥΤΙΚΆ ΣΤΑ ΠΌΔΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΒΗΤΙΚΟΎ ΤεΛΟΣ ΣΕ 10 ΛΕΠΤΆ.

     Φίλε μου διαβητικέ ο μόνος για να σε καταλάβει είμαι εγώ ο παθόν διαβητικός .Περνάς κρέμες παίρνεις ηρεμιστικά και το τρέμολο δεν σε αφήνει μέχρι το πρωί να κοιμηθείς.Το φάρμακο σου όμως ειναι ο χυμός του λεμονιού  .  Όποια κρέμα και αν χρησιμοποιείς η γαλάκτωμα βάλε μαζί και μερικές σταγώνες φρέσκο χυμό λεμονιού και πέρνα τα πόδια σου σε 10 λεπτά έχεις ηρεμήσει .Εγώ προτεινω να κάνεις μόνο σου κηραλοιφή και κάθε φορά την περνάς με φρέσκο χυμό από λεμονι. 

      ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΚΑΣΜΈΝΑ ΚΑΙ ΤΡΈΧΟΥΝ ΥΓΡΆ επίσης είναι απλό σε 48 ώρες να σταματήσουν .Τα πλένουμε πολυ καλά με χαμομήλι με σόδα στεγνώνουν και μετά τα περνάμε κηραλοιφή χωρίς το λεμόνι .
Δημοσίευση σχολίου

Ερεθισμός μέσης με μπιμπικια

     ΕΡΕΘΙΣΜΟΣ ΜΕΣΗΣ ΜΕ ΜΠΙΜΠΙΚΑΚΙΑ         Μπαίνοντας για το μπάνιο μας βάζουμε σε μια λεμονόκουπα μαγειρική σόδα και τα κάνουμε πολύ...