Δεκεμβρίου 19, 2019

χαρουμενες γιορτές σε όλους και όλους σας

     χαρουμενες γιορτές σε όλους και όλους σας 

       Ευχομαι σε όλες και  όλους σας χαρούμενες γιορτές . Τόσα έξοδα  για δένδρα με χιλιάρες άστεγους Ελληνες  γιατί έχουν γίνει για δέντρα μήπως είναι @τροπή σε όλους μας ,ας το σκεφτούμε εγώ  ζω μεγάλη ντροπή  . Κατά τα άλλα Χριστιανοί ??????????????? έλεωςςςςςςςςςςςςς 

οι δήμαρχοι ας αναλογιστούν μια φορά το λάθος τους στον Ελληνα πολίτη που κάνουν  και εμεις άλλη φορά αυτούς στον @αλαθο των αχρήστων ???????       Ας ξυπνήσουμε   με την αδιαφορία στον άστεγο διπλανό μας .Αύριο μπορει να είμαι εγώ η εσύ ποιος ξέρει 

   Όλα αυτά απο μένα με τα τον @Σατανάααααα...https://giatrosofia-bartzokas.blogspot.com/
όποιος θέλει το κοινοποιεί

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Απορίες με τα γιατροσόφια μου στο 693 190 1212 τηλέφωνο

γιατροσόφια Μπαρτζώκας

Προσωπικό μου βίωμα

ετικετες