Ιανουαρίου 07, 2020

γνωστοποίηση στους φίλους του Φ Β

             Γνωστοποίηση στους φίλους του Φ Β

--------------------------------------------------------------------

      <<<<Είμαι καλά στην υγεία μου γα όσες και όσους ανησυχούν  . Καλή χρονιά σας εύχομαι . Ξεχάστε με από Φ β και messentzer ,βρίσκομαι στο Google- printerst -τwitter - You Tube σαν Γιατροσόφια Μπαρτζώκας η Χρήστος Μπαρτζώκας για βίντεο. >>>> 

------------------------------------------------------------

       Σας παρακαλώ όχι σχόλια σε ομαδες μου και σελίδες μου στο Φ Β η στο messentzer που τα στέλνετε για μένα .

Έχω αρκετό καιρό να μπω  και σας πληροφορώ δεν θα μπω ξανά  .Μπλοκαρισμένος απο τις σελίδες μου.  Οποιος θέλει να με βρει διαβαστε ποιο κάτω που θα με βρείτε .Δεν έχω  το messentzer στο τηλέφωνο αλλά το VIBER και δεν θα μπω ξανά  . 

------------------------------------------------------------------------------------------

Τα γιατροσόφια δεν αντικαθιστούν την ιατρική και τα φάρμακα , ειναι τα περισσότερα από βιώματα μια ζωής . Κοινοποιείτε ελεύθερα την σελίδα ,όπως ειναι ακριβώς Τα αποτελέσματα αυτά μας τα προσφέρει η απλή μαγειρική σόδα .Για περιεχόμενα απο κ τηλέφωνο η  Tablets στο τελος της σελίδας κάτω απο αρχική σελίδα ,υπάρχει  προβολή έκδοσης ιστού . Πατάμε επάνω και στο πλάι τα περιεχόμενα της σελίδας μου .... 

[ΤΗΛ.6931901212] η viber από 6 και 30 μέχρι 9 μ μ.. Χρήστος Μπαρτζώκας . Σας ευχαριστώ .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Απορίες με τα γιατροσόφια μου στο 693 190 1212 τηλέφωνο

γιατροσόφια Μπαρτζώκας

Προσωπικό μου βίωμα

ετικετες