Μαΐου 15, 2020

ειμαι εγω ο επικίνδυνος με το γιατροσόφι μου μύτη βιντεο

Γιατροσόφια - Μπαρτζώκας Τα γιατροσόφια δεν αντικαθιστούν την ιατρική και τα φάρμακα , ειναι τα περισσότερα από βιώματα μια ζωής . Κοινοποιείτε ελεύθερα την σελίδα ,όπως ειναι ακριβώς Τα αποτελέσματα αυτά μας τα προσφέρει η απλή μαγειρική σόδα .Για περιεχόμενα απο κ τηλ στο τελος της σελίδας κάτω απο αρχική σελίδα , προβολή έκδοσης ιστού . Πατάμε επάνω και στο πλάι τα περιεχόμενα της σελίδας μου .... [ΤΗΛ.6931901212] η viber από 6 και 30 μέχρι 9 μ μ.. Χρήστος Μπαρτζώκας

Από τα σούπερ μάρκετ για τα χερια 

ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΉ  ΠΑΡΑΚΑΛΏ ΌΛΩΝ ΣΑΣ  σχόλιο με χαρακτήρισαν επικίνδυνο άτομο για αυτά που σας λέω για βουλωμένη μύτη .Είναι έτσι να κατεβάσω το γιατροσοφι μου.Εγώ σας ζητώ συγνώμη ,αν έχω κάνει λάθος γιατί έχω την γνώμη ότι βοηθάω και όχι να κάνω κακό σε κανέναν σας  .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Απορίες με τα γιατροσόφια μου στο 693 190 1212 τηλέφωνο

γιατροσόφια Μπαρτζώκας

Προσωπικό μου βίωμα

ετικετες