Νοεμβρίου 17, 2021

πόνος από αρθριτικά γιατροσόφι

Τα γιατροσόφια δεν αντικαθιστούν την ιατρική και τα φάρμακα ,Είναι τα περισσότερα από βιώματα μιας ζωής . Τα αποτελέσματα αυτά μας τα προσφέρει η απλή μαγειρική σόδα με το χαμομηλι , όπως το γράφω με καταπληκτικά αποτελέσματα ταυτόχρονα και οριστικά . Πατάμε επάνω στο σύνδεσμο και στο πλάι τα περιεχόμενα της σελίδας μου . [ΤΗΛ.6931901212] η viber από 6 και 30 μέχρι 9 μ μ.. Χρήστος Μπαρτζώκας _________________________________________________________________ πόνος από αρθριτικά ??? εγω θα έλεγα με μισό κουταλάκι του γλυκού μαγειρική σόδα 3 η 4 φορες την ημέρα σε μια μεγάλη κούπα νερό με μισό χυμό φρεσκο λεμονι ..... https://giatrosofiabartzokas.blogspot.com/... όλη η σελίδα μου με τα γιατροσόφια στο πλάι υπάρχουν οι ετικέτες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Απορίες με τα γιατροσόφια μου στο 693 190 1212 τηλέφωνο

γιατροσόφια Μπαρτζώκας

Προσωπικό μου βίωμα

ετικετες