Μαρτίου 30, 2018

Πόνοι τέλος στα περισσότερα σημεία του σώματος μας σε λιγότερο από 24 ώρες ???

       Πόνοι τέλος στα περισσότερα σημεία του σώματος μας σε λιγότερο από 24 ώρες ???

 Από τα σούπερ μάρκετ
στις κρέμες χεριών .η κασταστήματα καλυντικών 
 Όχι εντριβή η μασάζ απλή επάλειψη θέλει να παραμένει η κρέμα 
επάνω στο σημείο του πόνου .
       Οι περισσότεροι από τους πόνους που μας κάνουν να υποφέρουμε για αρκετό διάστημα νομίζω οφείλονται στην σκληρότητα του δέρματος μας . Υπέφερα από ένα πόνο στο γάμπα του ποδιού μου υποφερτό ,ότι και αν έκανα δεν πέρασε ποτέ οριστικά . Πριν λίγες μέρες είχα την ατυχία να έχω αφόρητους πόνους από το άλλο πόδι μου . Στην απόγνωση μου πέρασα μια μαλακτική κρέμα χεριών με λεμόνι που ήταν δίπλα μου , σε μισή ώρα ήταν όλα παρελθόν Δοκίμασα και στο άλλο πόδι επίσης έβαλα τέλος από τον πόνο . Επειδή η σελίδα μου αυτή εκφράζει περισσότερο τα δικά μου βιώματα ζωής ,αποφάσισα να σας το παρουσιάσω για να βοηθήσω μερικούς από σας  όπως και σε όλα τα προηγούμενα μου γιατροσόφια   . 
      Τοποθετούμε στο χέρι μας λίγη από την κρέμα μαζί 3 η 4 σταγώνες φυσικό χυμό λεμονιού   το δουλεύουμε λίγο με το δάχτυλό μας και στην στην συνέχεια αλείφουμε το μέρος που μας πονάει 
.
Όχι εντριβή η μασάζ απλή επάλειψη θέλει να παραμένει η κρέμα επάνω στο σημείο του πόνου .
<<<<<< καμιά απάντηση μήπως κάνω λαθος εγώ που τα γράφω ???
μήπως παρατηρώ λάθος όχι μόνον στον εαυτό μου λέτε να είμαι φαντασμένος ,αλλά και σε  μερικούς από εσάς ???
κάπως ετσι και το χαμομήλι με την σόδα βγήκε και σας απαλλάσσει απο τα γαστρεντερικά σας προβλήματα περισσότερο από κάθε άλλο  
περιμένω μια απάντηση από σας η την εταιρεία που έχει αυτή την θαυματουργή κρέμα που προλαμβάνει τις φλεγμονές >>>>>>

 Προσωπική μου άποψη πως λειτουργεί η κρέμα και μας απαλλάσσει από τόσους πόνους και τον βήχα .Στα συστατικά της η ροζ κρέμα των 50 ml ,γράφει ότι περιέχει 10 φορές περισσότερη κερατίνη από ότι έχουμε στον οργανισμό μας .Κάτω από το δέμα μας υπάρχουν κάποια υγρά και φυσαλίδες από αέρα .Κατά την ταπεινή μου γνώμη ο πόνος προέρχεται από το σημείο αυτό . Η κρέμα βοηθάει το δέρμα να μαλακώσει αμέσως και έτσι τα υγρά και ο αέρας μπορούν να κυκλοφορήσουν και επανέρχεται ο οργανισμός μας στην σωστή λειτουργία .

   Έχω την εντύπωση ότι την ίδια δουλειά κάνει και ο βελονισμός χωρίς να έχω περισσότερες γνώσεις ,όπως σας αναφέρω τα βιώματά μου και σας προσφέρω την βοήθειά μου ,έτσι και εδώ .Όταν καρφωθεί η βελόνα στο δέρμα αρχίζει να πάλλεται , προφανώς απελευθερώνετε απειροελάχιστη ποσότητα  αέρα τόση που να κυκλοφορησει αέρας με τα υγρά που είναι κάτω από το δέρμα μας .Η κρέμα που δρα τόσο γρήγορα μαλακώνει ίσως μεγαλύτερη περιοχή δέρμα τος μας .Την προσωπική μου άποψη σας μεταφέρω μετά από προβληματισμό μου γιατι λειτουργεί άμεσα  η κρέμα και σταματάει ο πόνος  .

2 σχόλια:

  1. Για όσους έχουν βήχα και δεν τους αφήνει ξερόβηχας
    Αλείφουμε τον λαιμό μας με την κρέμα αυτή περιοχή γύρο απο την μύτη όπως γράφω και περιμένω την απάντηση σας πότε θα ξανά βήξατε μην ανησυχείτε ξέρω το αποτέλεσμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ας ξεχάσουμε τα ψυχοματικα για τους περισσοτερους πονους απλη λυση και τους ξεχνας μηνες χρονια θα το δουμε
    ********************************************************************

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Απορίες με τα γιατροσόφια μου στο 693 190 1212 τηλέφωνο

γιατροσόφια Μπαρτζώκας

νέο γιατροσόφι

ετικετες