Ιανουαρίου 28, 2021

Για τα όσα με κατηγορούν

Γιατροσόφια - Μπαρτζώκας. Τα γιατροσόφια δεν αντικαθιστούν την ιατρική και τα φάρμακα , ειναι τα περισσότερα από βιώματα μια ζωής . Κοινοποιείτε ελεύθερα την σελίδα ,όπως ειναι ακριβώς Τα αποτελέσματα αυτά μας τα προσφέρει η απλή μαγειρική σόδα .Για περιεχόμενα απο κ τηλέφωνο στο τελος της σελίδας κάτω απο αρχική σελίδα , προβολή έκδοσης ιστού . Πατάμε επάνω και στο πλάι τα περιεχόμενα της σελίδας μου .... [ΤΗΛ.6931901212] η viber από 6 και 30 μέχρι 9 μ μ.. Χρήστος Μπαρτζώκας 🌍🌍🌍🌍🌍🌍🌍🌍🌍🌍 Η κρέμα είναι τηες εταιρείας ΒΑΖΕΛΙΝΗΣ. Είναι κρέμα χεριών Παραπλάνηση είναι ότι σας μιλώ για Βαζελίνη που δεν κάνει για τον άνθρωπο. Είναι με κρέμα με 2,50 ευρώ από τα σούπερ μάρκετ Η καταστήματα καλλυντικών.Τα όσα σας λέγω είναι από Πρωσοπικα βιώματα μου ,ούτε η εταιρεία δεν θα πρέπει να γνωρίζει τι περισσότερα προσφέρει η κρέμα αυτή με την κερατινη που έχει μέσα. Οι @ερδοσκοι του ανθρώπινου πονου, οπως και με την σοδα την απλή από τα σούπερ μάρκετ που χρησημοποιώ στα γιατροσόφια μου με βριζουν και βαζουν σχολια σε ομαδες που κοινοποιω .Εγω δεν εχω κανενα οφελος ουτε απο την σοδα ουτε απο την κρεμα προσφερω δωρεαν τα βιωματα μου και οτι απεκομησα απο αυτα να βοηθησψω τον συνάνθρωπο Πρώτος εγώ τα δοκίμασα το γνωρίζω ότι κάνω κακό στους @ερδοκοπουςτου ανθρώπινου πόνου τα συμπεράσματα δικά σας Σας ευχαριστώ όλες και όλους σας με εκνευρίζουν πολύ η αλητεία τους🔕🔕🔕🔕🔕🔕🔕🔕🔕🔕🔕🔕🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁 Από μένα δωρεαν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Απορίες με τα γιατροσόφια μου στο 693 190 1212 τηλέφωνο

γιατροσόφια Μπαρτζώκας

Προσωπικό μου βίωμα

ετικετες