Ιανουαρίου 23, 2021

Πώς θα καταλάβω αν έχω καούρες από χολή η στομάχι .

Γιατροσόφια - Μπαρτζώκας. Τα γιατροσόφια δεν αντικαθιστούν την ιατρική και τα φάρμακα , ειναι τα περισσότερα από βιώματα μια ζωής . Κοινοποιείτε ελεύθερα την σελίδα ,όπως ειναι ακριβώς Τα αποτελέσματα αυτά μας τα προσφέρει η απλή μαγειρική σόδα .Για περιεχόμενα απο κ τηλέφωνο στο τελος της σελίδας κάτω απο αρχική σελίδα , προβολή έκδοσης ιστού . Πατάμε επάνω και στο πλάι τα περιεχόμενα της σελίδας μου .... [ΤΗΛ.6931901212] η viber από 6 και 30 μέχρι 9 μ μ.. Χρήστος Μπαρτζώκας Για το χαμομήλι με τη σόδα δεν γράφω μπούρδες όπως το θέλουν μερικοί που δεν διαβάζω για το στομάχι λέω αν δεν σταματήσουν τα προβλήματα από την πρώτη κούπα πρέπει να ψάξετε ότι έχετε χολή Όχι κάνετε μία εβδομάδα χαμομήλι με σόδα και είναι μπούρδες Γιατί δεν σας χρειάζεται και σας έχουν πει ότι δεν έχετε χολή 50 υπερήχους είχα σε όλα αυτά τα χρόνια γιατί έβγαζα κάτι έξι μήνες παρακολουθούσα τα νεφρά μου και μου λέγαν ότι η χολή μου ήταν τέλεια και η χολή μου είχε πέντε παθήσεις και Επί δύο χρόνια τρέλανα το ΕΚΑΒ να με πηγαίνει στα νοσοκομεία να μου κάνουν ενδοφλέβια lasix για να μου πέσει η πίεση Προσέξτε τι διαβάζεται Και μην αρκείστε στον τίτλο που βλέπετε και να γίνεται και όπως το λέω γιατί δεν είναι τυχαίο τόσοι άνθρωποι να έχω βρει το Ιατρικό τους από πάνω και ένας ή δύο να βρίζουν από πάνω Θα το σκεφτούν λιγάκι σας δίνω και σας λέω πώς θα μάθετε αν έχετε στομάχι χολή με το ίδιο πράγμα και σας δίνω το γιατροσοφι μου πότε θα απαλλαγούν ή από το πρώτο ή από το δεύτερο γιατροσόφι αν είσαστε τόσο έξυπνη και δεν θέλετε να κάνετε κάτι και κάντε το δικό σας σεβαστείτε τους υπόλοιπους που είναι σε μία ομάδα και με βρίζετε πάνω σας έρχονται και ο συγκεκριμένος όταν θα τρέχει με την χολη του που δεν έχει χολή τότε θα το καταλάβει Κατά τα άλλα έχω πολλά παραδείγματα που άνθρωποι φύγαν από το νοσοκομείο και ξανά εστειλα στο νοσοκομείο που μου ζήτησαν βοήθεια και γλίτωσαν την παγκρεατίτιδα Ας καταλάβει Το λάθος του και ας τρέξει να βρει την υγεία του Συγγνώμη σας κουράζω αλλά πρέπει να τα λέω δεν γίνεται ότι γράφω στην σελίδα μου Καούρες γενικά από στομάχι και χολή Τρόποι αντιμετώπισης καούρες στο στομάχι Για να αντιμετωπήσουμε τις καούρες από το στομάχι μας από το πρώτο δεκάλεπτο και σε μια ώρα να έχουμε ηρεμήσει πλήρως .Σε μια μεγάλη κούπα του τσαγιού τοποθετούμε ένα κουταλάκι του γλυκού σόδα φαγητού , βράζουμε ένα χαμομήλι για 3 λεπτά και το ρίχνουμε καυτό μέσα στην κούπα με σόδα , απολαμβάνουμε χλιαρό .Σε περίπτωση που δεν μας αρέσει προσθέτουμε μέλι . Αυτό αν το πάρουμε για μια βδομάδα πρωί και βράδυ μας απαλλάσσει και από το ελκοβακτιρίδιο για ένα μήνα από περισσότερα προβλήματα του στομάχου .Αν δεν μας περάσει τότε οι καούρες πρέπει να είναι από την χολή μας . Αντιμετώπισης καούρας από χολή 2 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο μια κουταλιά του γλυκού σόδα φαγητού το χυμό μισού λεμονιού και μια κουταλιά της σούπας μέλι το χτυπάμε σε μια κούπα του και το πίνουμε σε μια ώρα περίπου θα ηρεμήσουμε .Για θεραπεία το πίνουμε πρωί 20 λεπτά προ φαγητού για ένα μήνα και μας απαλλάσσει από το πρήξιμο της κοιλιάς ακόμα και το βράδυ προ ύπνου . Για άμεση ανακούφιση τρόμε μια με δύο κουταλιές ζάχαρη . Απλός τρόπος να ξέρετε από τι υποφέρετε . Αν δεν περάσουν σε 5 μέρες πίνοντας 3 κούπες την μέρα με χαμομήλι με σοδα ,τότε 100% 100 έχετε χολή και με το δεύτερο τελειώνει το πρόβλημα σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Απορίες με τα γιατροσόφια μου στο 693 190 1212 τηλέφωνο

γιατροσόφια Μπαρτζώκας

Προσωπικό μου βίωμα

ετικετες