Απριλίου 13, 2018

'Εντερο προβληματικό { ευρέ@ηστο} .

             Ευερέ@ιστο έντερο τέλος ,κολίτιδα και ελικοβακτερίδιο ταυτόχρονα .  

           Ευερέθιστο έντερο τέλος ,κολίτιδα και ελικοβακτερίδιο ταυτόχρονα . 

            Γνωρίζω τι είναι να υποφέρει κανείς με όλα αυτά ταυτόχρονα .Υπέφερα για αρκετά χρόνια και από τα   αυτά μαζί . Όπου κάποια μέρα δοκίμασα το χαμομήλι με την σοδα .Με την πρώτη κούπα που ήπια σχεδόν ξέχασα τα προβλήματά μου .
          Το έκανα για  5 μέρες μετά από τα γεύματα μου και έπινα από μια κούπα του τσαγιού χαμομηλι με σοδα . Το βίωμα μου αυτό θέλω να το μοιραστώ μαζί σας για μα μην υποφέρετε και εσείς που έχετε τα ίδια προβλήματα που είχα και εγώ .Σας πληροφορώ ότι άλλαξε η ποιότητα της ζωής μου να μπορώ να τρώγω τα πάντα χωρίς κανένα πρόβλημα  [έγινα παμφάγος ]
       Δοσολογία είναι από μια κούπα του τσαγιού μετά το γεύμα και για οισοφαγίτιδα ένα μήνα .
           Οριστικά βάζουμε τέλος στο Ευερέθιστο έντερο και σε γαστρίτιδα ,ελικοβακτηρίδιο και κολίτιδα ταυτόχρονα  .
       Τρόπος παρασκευής : Σε μια μεγάλη κούπα τοποθετούμε ένα κουταλάκι του γλυκού απλή μαγειρική σόδα απο το σούπερ μάρκετ [ αυτή έχει το κατάλληλο αποτέλεσμα από την πείρα μου]. Βράζουμε ένα φακελάκι χαμομηλι η μια κουτάλια της σούπας αν έχουμε μαζέψει μόνοι μας  για τρία λεπτά. Σουρώνουμε σιγά σιγά μέσα στην σόδα γιατι εκεί συνεχίζει να βράζει . 
           Για καλύτερη γεύση κάνουμε μπουκώματα στο στόμα μας προσθέτου μέλι η ότι άλλο μας αρέσει .
<<<<<<<<3 κούπες την μέρα ,από μια κούπα μετά από κάθε γεύμα και  προσθέτουμε μέλι  . .>>>>>>>>>>

       Το καλύτερο βάλσαμο για τα αυτοάνοσα νοσήματα και για όσους υποφέρουν από προβλήματα καρκίνου πριν η μετά την θεραπεία ,η για όσους δεν έχουν την δυνατότητα να κάνουν τους απαλλάσσει από πόνους πρηξίματα.

    Φαγητά ποτά όλα σε θερμοκρασία δωματίου ,όπως τον αέρα που αναπνέουμε τέλεια αποτελέσματα .

προσοχη για ολους σας πρωτα βαζουμε τελος στην σπαστικη κολιτιδα με γιατροσοφι μου.ποιο αποτελεσματικο δεν υπαρχει .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Απορίες με τα γιατροσόφια μου στο 693 190 1212 τηλέφωνο

γιατροσόφια Μπαρτζώκας

Προσωπικό μου βίωμα

ετικετες